"Mesele şu ki hayatta hepimizin asla kontrol edemeyeceği bir sürü şey var. İçinde bulunduğun belirsizliğin, sana normal gelmesine izin vermen gerek. Ve bu da zaman alıyor. Kendini hırpalamadan bu zamanı kendine tanımalısın."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatın bana sunacağı her bir acıyı ve mutluluğu iliklerime kadar hissetmek istiyorum; çünkü bu, hayatta kalmayı başardığım, hâlâ yaşıyor olduğum anlamına gelecek."
"Birini sevmediğinizde, onun söylediği ya da yaptığı hiçbir şeyin size doğru görünemeyeceğini anlamam biraz zamanımı aldı. Bir çocuğa bir kurabiye vermek kadar zararsız bir şey bile agresif bir şeye, onların otoriterlerine karşı bir meydan okumaya dönüşebiliyordu."