Her şey koca bir rezilliğin etrafında dönüp duruyor. Hepsi de memnun, hepsi de böyle olması gerektiğinden eminler, ölene kadar da bu şekilde devam etmeye razılar...
Ama ben edemem.
Sabır, şükür, ve dua....
Allah neyi seçti ise, hayırlı olan odur.
Bazen "neden?" yerine "hayırlısı" demek kalbi toparlar. Tevekkülün en sade cümlesi...
Bizi sevenlerin sadece zor günlerimizde yanımızda olanlar olduğunu sanarız oysa senin başarını kutlayan, senin sevincinde, başarında samimiyetle yanında bulunup seninle sevinip içten içe haset etmeyen insan da hayatımızdaki insanları değerlendirmede bir ölçüt olmalıdır.