Tüm medya basınları sosyal medya üzerinden halkı birbirine kışkırtıyor... Her stratejik oyunun bir sonu vardır... Cahil sadece tartışır.. Farkında olan insan anlar...
Insanların her istediğini yapınca nasılda el üstünde tutuyorlar. Bazen yapmayınca nasıl da Gönül koyuyorlar . Konuşmalarından davranışlarından bile belli oluyor.... Bazen insanları test etmek iyi oluyor tavsiye ederim... Değerinizi anlamayana Asla taviz vermeyin...!!!