Herkes acı çekiyor... Kimi yașattıklarıyla kimi yaşamadiklariyla, oysa lazım olan tek şey biraz güven ve huzur'dan ibaretti....Vallah insan oğluna güven olmaz... Insanların üzüntülerini gözlerinden farkedince ben üzülüyorum.... Sahte duygular yaşamaktansa yalnızlık ilaç gibi geliyor.. Tavsiye ederim... )))
Yol mu yordu, yol mu uzadı?
Varamadık bir türlü istediğimiz yere.
Araf'ta kaldı her yanımız,
Ne eskisi gibi olabiliyoruz,
Ne kendimizi tamamlayabiliyoruz!..
Nazım Hikmet