Evde kocası 'Bir çay koyar mısın hayatım?' deyince; Ben senin hizmetçin miyim? Yıl olmuş 2025, kölelik bitti! diye evde terör estiren o 'Güçlü ve Özgür Kadın'...
Patronu 'Kahvemi getir Aslı' dediğinde;
'Tabii efendim, hemen efendim, şekerli mi olsun?' diyerek en tatlı gülümsemesiyle koşuyor.
Mesele yorgunluk falan değil.
Mesele, elin adamına gösterdiği nezaketin zekatını, kendi kocasından esirgemesidir.
Şunu iyi bilin:
Başka bir erkeğe itaat edip, sana isyan eden; elin adamına saygı duyup, seni aşağılayan bir kadından sana ne EŞ olur, ne de YOLDAŞ....