"Yalnızca cesaretim ve inancım sayesinde hayatta kalabilmiştim. Defalarca denizin acımasız dalgalarına kapıldım, ama hiçbir zaman umudumu kaybetmedim."
Bu kitabın birinciside ikinciside gerçekten çok güzel. Thea ile Rebecca ve Avery'nin Jameson yada Grayson'dan birini seçememesi benim kitapta sinirimi bozan şeylerden bazıları. Yine de kitabın gerek gerilimi gerekse heyecanı süper kitabı okumayan herkese tavsiye ederim.