Horatius,etrafında dünya harap olsa da dürüst insan cesur kalır demiş.İmge saçma da olsa ortaya konulan şey geçerli.Etrafımızda neyin harap olduğunu kabul etsek de(çünkü başkalarıyla bir arada yaşıyoruz)cesur olmalıyız.Adil olduğumuz için değil,biz olduğumuz için.