Herkese hafif yağmurlu bir İstanbul sabahından selamlar. Beni tanıyıp soran arkadaşlar var, hep mi erken kalkıyorsun diye. Bu aslında benim 8 yaşımdan süregelen bir alışkanlık, disiplin durumunun neticesi. Akıllara şu soru da gelebilir, işe gidiyorsun o yüzden vs diye. Açıkçası durum öyle değil. O gün işim olmasa bile ortalama 05.00’de kalkarım, çalışma günüm değilse yürüyüş , havuz , spor yaparım. İş günümse geç bile gidecek olsam yine erken giderim. Güniçinde planladığım işlerin çoğunu sabahın erken saatlerinde yaparım. İşin aslı erken kalkmak için bir gayen olmalı. Bu ders , ibadet , spor vs artık senin için ne öncelikli ise o olabilir. Ya ben o saatte hayatta kalkamam diyenler olacaktır. Bu yine bizim kendimizi kandırdığımız noktalardan biri. Gece istersen 1 de yat. Eğer sabah 4’de uçağın varsa sen 1 saat uyuyup yine kalkarsın. Yeter ki kalkman , kalkmamız için bir sebebimiz olsun. Herkesin güzel bir günü olsun Vesselam…