Bir gün, bir de baktım ki, insanın bir ölçeği olması iyiymiş. Özü ve sözü barışık, tutarlı, anlamlı, bir hayat için .. İnsan
hayata kendini sırtüstü denize bırakır gibi bırakabilmeli, evet, ama şașmaz ölçüleri de olmalı. Anladım ki, ölçekler en çok da incelikler yüzünden hayata gücenenleri hayatta tutmak için lazımdır.