Birkaç kez kitaplardan alıntı yapıp bura da paylaşayım dedim, beceremedim.
sanki kitabı topen terk etmiş gibi hissiyat oluşuyor haz gidiyor, gerçekten bunu bura da güzel bi şekilde yürüten arkadaşlara (beceriksiziğim den ötürü yapamadığım) paylaşımlarından dolayı tebrik ediyorum :) ve bunu nasıl yapıyorlar ? merak ediyorum..