Kitap baştan sona etkileyiciydi. Kitabın önsözü güzel ve uzundu. Kitap üç parçaya ayrılmıştı; önsöz, trajedi hakkında bir komedi ve bir idam mahkûmunun son günü. Kitap akıcı ve çok betimleme vardı. Ben kitabı çok beğendim. Kitabın sonunda idam mahkumu olan adam idam edilmeden önce 5 dakika istedi bu çok acı verici. Adamın idam edildiği hakında bir yazı yoktu ama kitabın son sözü SAAT DÖRT yani adamın idam edileceği saatti bu. Kitap 1. Kişi ağzından yazıldığı için adam idam edildim diyemezdi onun yerine Saat dört sözüyle adamın idam edildiği anlasildi bu beni üzdü. Sonu mutlu bitmedi ama kitap cok güzeldi iyi okumalar...