Arkadaşlar bu uygulamada ki rahatsız olduğum bir konudan bahsetmek istiyorum size. Burası büyük bir kitap plartformu ve bu aşırı mutlu ediyor beni. Birçok inceleme, alıntı, paylaşım kaynağı sağlıyor bize. Ama gel gör ki amacı dışında kullanan arkadaş sayısı inanılmaz fazla. Burayı flört sitesi falan sanıyorlar sanırsam. Kitap veya kültürel anlamda etkileşim sağlamayacak arkadaşlarla iletişim kurmuyorum. Ve bu tepkiyi verdiğimde olumsuz dönüş aldığım insanlarda çok umrumda değil. İyi hafta sonları dilerim :)