Gitme vakti geldi Olric
-Nereden gitme vakti geldi efendimiz
Kalbinden Olric, kalbinden
- Hiç gelmemiştiniz ki efendim
O zaman neden bu kadar canım acıyor Olric ?
- Çünkü hep kalbindesiniz sanmıştınız
oysa bir kere bile sizi kalbine almamıştı efendim
Beni neden uyarmadın Olric?
-Aşkından sağır olmuştunuz efendim
Anladım Olric..