Var olmayan şeyler için var olduğuna inandıklarından daha fazla kendini kaptırdı ve bir gün kıyıya vuracağını bilerek o okyanusa atladı, o güzel dalgalar. Bir gün cesedinin çıkacağı o suda artık o kadar da kötü değil.
"Vazgeçmiyorum, korkma. Tökezleyerek de olsa sözümü tutuyorum. Kapına kadar koştuğum anlar olmuyor değil ama kapıyı çalmadan geri dönüyorum. Sadece, bazen, saatlerce o kapının önünde oturuyorum."
"Sana söyledim ve tekrar söylüyorum
Sahile inme dedim
Sahilde fırtına olur
Ve seni alır ve götürür
Ve eğer beni alırsa ve oraya götürürse
Aşağıya, o derin sulara
Vücudumu tekne yaparım
Küçük ellerimi kürek
Mendilimi yelkencik
Karaya girip çıkarım
Sana söyledim ve tekrar söylüyorum
Bana mektup yazma
Çünkü ben yazı bilmiyorum
Ve ben gözyaşlarına boğuluyorum"