Kitabı beğendim. Sonu benim için tatmin ediciydi. Emirin büyüdükçe karakter değişimi ve Hasanın oğlu için kendini tehlikeye atması çok dokunaklıydı. Birçok konunun ele alınış biçimi hasanın bitmek bilmeyen iyilikleri . O iki çocuğun birbirini tamamlaması, çok iyi işlenmişti. Yinede hasanın gerçek babasını bilmeden ölmesini istemezdim . Ben beğendim. Hassas biriyseniz biraz psikolojinizi zorlayabilir ama zaten bu yazarın diğer kitapları bin muhteşem güneş , ve dağlar yankılandı kitapları ile benzerler, onları okuduysanız bu kitapıda okuyun kesinlikle.