Başımıza gelen her şeyin bir sebebi vardı,biz onun görünür önemini fark etsek de edemesek de bu böyleydi.Hayatımızdaki her şey en nihayetinde bizi bir yere sürüklüyordu.
Acı veren bir şeye direndiğimiz zaman sıklıkla kaçınmaya çabaladığımız acının süresini uzattığımızdı.Bu şekilde yaparak sürekli acıyı zaman aşımına uğratırız.