Kitabı bir booktoker tavsiyesi üzerine merak edip sipariş ettim. Tarihi romantik bir kurgu olarak düşündüm ama kitap genel anlamda o havada geçmiyor bana herhangi bir edebi haz da vermedi ama yarım bırakmamak adına bitirmiş bulundum. Tam anlamıyla zaman kaybı