Yaşamında kendin olarak var olduğunda için bilir ;
sesin , bakışın, yürüyüşün, gülüşün,tüm bedenin bunun sinyallerini verir. "Ah! diye inlerken bile içinde bir şükür duygusu vardır. Acında da , hüznünde de kendinsindir.
Şimdi ve burada ,bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın;
yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçülere göre eyleme geçen biri misin?