Hayattan çok şey beklemezsen üzülmezsin demişti geçenlerde birisi. Çok doğru... kendimi frenlesem de bazen safça, asla ama aslaaaa olmayacak bişileri tekrar umut etmeye başladığımı farkediyorum. Böyle bi durumda nasıl tutmalı, frenlemeli insan kendini ? Bi fikri olan?