Merve

Merve
Peş peşe yüzüne çarpan koca koca tokatlara "Acımadı ki! Acımadı ki! " diye bağıran hırpalanmış bir çocuk gibi meydan okuyoruz yaşama Öyle bir acıyor ki... Acı, zorba bir gardiyan gibi kendi kısır döngüsünün içine hapsedip pişirdikçe artık yanacak yeri bitiyor insanın. Herşeye üzüldükten sonra üzülecek hiçbir şey kalmıyor. Bir yer var ve oraya varınca artık acı bitiyor.
Reklam
Hayattan çok şey beklemezsen üzülmezsin demişti geçenlerde birisi. Çok doğru... kendimi frenlesem de bazen safça, asla ama aslaaaa olmayacak bişileri tekrar umut etmeye başladığımı farkediyorum. Böyle bi durumda nasıl tutmalı, frenlemeli insan kendini ? Bi fikri olan?
Anket
Ve bir insanı tek başına sevmek onu iki kat sevmektir... Stefan Zweig
"İnsan karar vererek aşık olmaz. Sadece bir bakar, olmuş. " Kaybedenler Kulübü
yalnızlıktan korkan insanların mecburi tercihi olmak yerine yalnızlığı seven insanların yalnızlığa tercih ettiği olmak gerek....