Ilk basta ben demistimki kesin cinseldir iste hic okumiyim ama okuyunca cok pisman oldum oyle dedigime cok duygusal ve hayattan bazi parcalarinizi bulabileceginiz bir kitap emin olun bu kitapta ön yargılarınızı bir yere birakacaksiniz emin olun ve kitap baya sariyo ben 2 satte bitirdim