Mrymgn

Bütün medeni ülkelerde aynı şikayet:Okumuyoruz.
Reklam
Okuma zihni hayatı uyandırmalı,yerini almamalı onun.
Başka bir tabirle, insanlar sinir hastası olduklanı için mi realiteden kaçar, kitaba sığınır, yoksa uykularını kaybettikleri, kitaba iltica ettikleri için mi sinir hastasıdırlar.
Doğrumu:)
Birçokları kitabı ucuz olduğu için almaz.
Tek kaygısı para olan bir yığın yaşayamaz.
Reklam