Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba sevgili okurlar,bu kitaba incelemeleri okuyarak başladım maalesef fazlasıyla spoiler vardı.Finalini bilerek okumak bana çok zor geldi.Genclik bunalımları ailenin ve toplumun gençlere birey değilde programlanmis robot gibi davranmasını ele alıyor.Evet her aile istisnalar yoktur umarım çocuklarının mutluluğunu (başarısını) ister.Peki çocukları ne mutlu eder aileler sadece güvende olmalarına mı gayret etmeli yoksa çocuklara kendi hayallerini mi empoze etmeli.Basarı salt mutluluk mu yasa dayatılan güdümlü bir yol finale varırmı keşke finali bilmeden okuyabilseydim .Yazar kahramanın hissettiklerini birebir hissettiriyor.İyi okumalar
sevincden mi, kederden mi nemlenib?
gözler o gözlerdi, yaş o yaş deyil.
cemi gözellik camalında cemlenib
baxış o baxışdı, qaş o qaş deyil.
baxçamızda gül-çiçeye batardın,
qoltuğuma qısılardın, yatardın.
hey dalımca söz sefanı atardın,
diller o dillerdi, daş o daş deyil.
gencliyin üstünü aldı duman, çen,
seni de, meni de qocaltdı erken,
o qara tellere min sığal çeken
eller o ellerdi, saç o saç deyil.
dünyamızı yola saldıq bir teher,
boğuldu arzular, boğuldu qeher.
yolunu gözleyen her axşam, seher
murad o muraddı, yaş o yaş deyil...youtu.be/zXO_3CvcjKY
"Olur biter, geçer gider. Ama canımı yaka yaka yutkunduğum
Olup bitmeyen,
Geçip gitmeyen
Zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama Çokta takılmıyorum artık bu uyku konusuna
Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana."Cahit Sıtkı Tarancı