Miray

@Mryzmr·
·
sabitlendi
Sahip olduğum ne varsa, sanki uzaklarda, Ve asıl gerçeğimi yitirilen oluşturmakta.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anlatırlardı inanmazdım, abartılı gelirdi.
“yollarımız kesişmeyecek yaşayanlarla bir daha”
“İstemiyorum ya bu kadar. Arzularıma rağmen, deli gibi istememe rağmen bazı şeyleri…İstemiyorum.”
“Üzerime düşeni fazlasıyla yaptım. Şimdi hiç umrumda değil.” dediğim şeylerin bile umrumda olmasının verdiği yorgunluğu nasıl anlatabilirim…