Gezegeninizin evrenin sınırında olması halkın açısından çok iyi Yaan. Bizi bekleyen kıyametten,siz kaçabilirsiniz. Belki bir gün , gemileriniz bizim yaptığımız gibi yıldızların arasında araştırma yapar ve belki de gezegenlerimizin kalıntıları arasında dolaşırken bizim kim olduğumuzu merak ederler. Ancak onlar , ırkınız henüz ilkel bir aşamadayken, bu nehrin kenarında bizim buluştuğumuzu asla bilemeyecekler.
Bazen , bir yaprağın düşüşünü ya da bir dünyadaki ölümün ardından gelen acıyı aynı duygularla seyreden , duyarlılıktan yoksun bir robot olmayı istediği zamanlar olmuştu...