Innerpeace

Innerpeace
@MssK
Bana hep "sırık" derlerdi. Size ne derlerdi? Yorumlar...
"Hepimiz yaşamışızdır; bir okul oyununda yanlış replik vermek, herkes kadar iyi dans edememek, çöp bacaklı ya da koca kafalı diye alay edilmek tüm çocukların korkulu rüyasıdır."
Sayfa 44 - Can Yayınları
Anket
Innerpeace
Filozof derlerdi. Açıkcası hoşuma gitmiyor değildi ama sevmiyor gibi yapardım. Bilirsiniz insanlar sinirletmeyi mutlu etmeye tercih eder.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!