Adlî makamlar telafisi olmayacak kararlar verirken kendini sorumlu hissetmelidirler.Ve tek başına vicdan,kanunlardan daha rasyonaldir.Kanun her şeyin üstündedir fakat kanunun ifası görevini illa vicdan sahibi sıfatıyla maaruf bir mahlûk idame ettirecektir.İşte bu harmanı doğru şeraitler içerisinde vücuda getirirsek hiçbir hukukçu bir daha böyle kitaplar yazmayacaktır…