Mustafa

Hâlbuki insan zaten bittiği için başlar, çaresizlikten ve başka yol bulamadığından başlar.Başladım. Bittiğim için başladım; başlar başlamaz enikonu bittim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gidene bakışım kaldı. O şaşkın bakışıma hâlâ bakarım. Kendimi trene bindirmiş, kalanımla onu uğurlamışım gibidir. Kendinden ayrılmak ayrılıklardan şikâyet edenin bileceği bir şey olsa hiçbir ayrılığa biraz melâl hariç fazlaca dertlenilmez.
İnsan ve Duygular
Çocukken insan ne kadar üzüleceğini bilmiyor.
İnsan ve Duygular
İnsan küstüm zannediyor, küstürdüğünü bilemiyor.
İnsan ve Duygular
Sıkıntımı engin ve derin zannederdim. Bir zaman sonra baktım ki sıkıntım dünyayı kuşatacak ve başka herkesi de sıkacak genişlikte değil. Dünya o zaman başıma yıkıldı.
İnsan ve Duygular