Metin durak

Metin durak
@Mtndrk_
Düşünme arzu et sadece bak böceklerde öyle yapıyor
Reklam
Rüzgar suratıma çarpıyor , kulaklıkta bir şarkı yaşamak güzel şey . ölüm varsa cennete götürür . Ama Hafif yağmur çarpıyor yüzüme belki fırtına kopacak birazdan belki hafif bir ıslaklık , üstelik toprak kokusu . arapçada bazen ‘belki’ kesindir. belki de yaşamak güzel şey
Az kaldı hallediyorum belki bu gün belki yarın
En iyi ben yazıyorum. tüküreyim Hayyam’ın suratına yada nazımın sikeyim aş acısını ince Memet demişti yaşar Kemal tamam saygımı bozmam ona ama Özdemir asaf kadar romantik olmayacağım bi daha diyesin var lan sikeyim haşimin korkularını kutlama yapıyorum ben küçük bir şampanya . sikeyim aşk acısını bu gün nefi ‘im ben bu gün aynî , bu gün neyzen Tevfik dirilse “ ayıp ya “derdi bana ama fark ederdi masamda küçük şampanya kolumda bir bileklik sikeyim kalbini derdi neyzen abi sikeyimde yanlış yapmasın derdi bende abi bitti derdim susar kadehini tokuştururdu nazım susar Hayyam şarap tokuştururdu başardı herkes el ele başardı.
Ne o bişeyler yazıyordu ikide bir , o gece herkesi öldürmüş falan filan sabaha çıkmışmış öyle falan . o iş öyle yapılmaz gecesi bu gece . o şampanyada içilecek . kuralı kim koyduysa ben bozdum , acı ölüm kutlamalarınada şampanya yakışıyormuş …hem sadakatinin s si yokmuş onuda kutluyorum ölmek için yalvaranın alnının çatısına çat gitsin
Reklam