Ne o bişeyler yazıyordu ikide bir , o gece herkesi öldürmüş falan filan sabaha çıkmışmış öyle falan . o iş öyle yapılmaz gecesi bu gece . o şampanyada içilecek . kuralı kim koyduysa ben bozdum , acı ölüm kutlamalarınada şampanya yakışıyormuş …hem sadakatinin s si yokmuş onuda kutluyorum ölmek için yalvaranın alnının çatısına çat gitsin