Muake

Keşke Açlık Bulaşıcı Olsaydı..
"Keske açlık da bulasici olsaydi!" dedi delikanli. Dünya teyakkuz hâlinde. Bu güzel bir sey. Kimse hastalanmasin, ölmesin diye. Ama üzerlerine kimyasal bomba yagan, cesetleri sahillerden toplanan, kumda oynarken mermi isabet eden çocuklar, kadinlar, masumlar için de teyakkuzda olmadikça adil bir yer olmayacak dünya. Adalet olmayinca da huzur bulamayacak. Ölmek istedigini söyleyen küçük çocuklar var, isabet eden sarapnel parçasinin parçaladigi bedenindeki aciya dayanarak. "Neden ölmek istiyorsun?" diye soran gazeteciye, "Cennete gidip karnımı doyurmak için." cevabini veren çocuklar. Keske açlik bulasici olsaydi... O zaman belki anlardi, yediginden fazlasini çöpe atanlar açin hâlinden. Belki anlardi, asgari ücretin iki katini bir ögün yemege harcayanlar. Çok görmezdi verdigini. "Harcamayı bilsin, yetinmeyi bilsin!" demezdi belki. Keske bulasici olsaydi açlık... Her gün evinin önündeki çöp bidonunu karıştırıp ise yarar bir seyler arayan elleri, yüzü simsiyah ama yüregi tertemiz çocuklann halinden anlardi belki, cok yiyip yag bağladığı için zayıflama salonlanna binlerce lira harcayanlar…
Sayfa 119·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Muake

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
168 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Ahmet M. Ziylan
9.7/10 · 9 okunma

Muake

, bir kitabı yarım bıraktı
Dan Brown
8.4/10 · 26,3bin okunma