" Ben savaşı gözlerimde gördüm, insanların vahşetine ve başıboş kalan öfkenin yıkımına tanık oldum. Aklı başında insanların çılgın birer caniye dönüştüğünü gördüm. Savaş... insanın kanında saklı olan bir kötülük ve bütün uygarlığı yıkabilecek bir felaket."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İlyada'yı yazarken amacım, savaşı korkunç renklere boyayarak, insanların, yıkmak arzularının önüne geçmelerine yardımcı olmak; ama generallar bir ozanın sesini duyacaklar mı?"