" Henry ford 'İnsan öğrenmeyi bıraktığı gün yaşlanır.' diyor.
Biz bu ülkede;
- 18 yaşında yaşlanmaya başlıyoruz.
- 30'larda ölüyoruz.
- 70 yaşında gömülüyoruz.. "
" Ben de bir insanım. Hiçbir fevkalâdeliğim yok. Bir kadere bağlıyım. Bir takım zaaflarla doluyum. Belki herkesten daha zayıf.. "
| Necip Fazıl Kısakürek