"İnsanlar sevginin zayıf olduğunu söyler, ama yanılırlar : Sevgi güçlüdür ....Hemen herkes için vatanseverlikten tutkuya, dinden yetiştirilme tarzına dek her şeyi gölgede bırakır ....Ve bir ebeveynin evladına duyduğu sevgi , destansı olanından en küçüğüne, yücesinden adisine tüm sevgi türleri içinde en büyük olanıdır ...."
Kahve içmişim, tadına varmamışım, her gün aynı sokaktan geçmişim, kafamı kaldırıp binaların renklerine bakmamışım, her sabaha gözümü açmışım da, nefes almamışım.