sakine yoldaş

sakine yoldaş
@Muallimm21
t.me/Tasavvufyolcusu Hani vahalar sadece bedeviler içindi..
İnsanlığın ilk hikâyesi bir barış masalı değil, bir cinayetti. Habil ile Kabil, tarihin kazası değil; onun imzasıdır. Medeniyet, içgüdülerimizi yok etmedi; onlara kravat taktı. Taşlar gitti, piyasalar geldi. Kan azaldı, hesap çoğaldı. Artık öldürmek için el kirletmeye gerek yok; Yok saymak, daha sessiz ve daha kalıcıdır. Barış, savaşın ahlâklı adıdır. Silahlar susar ki daha iyi hazırlanabilsin. İnsan, “biz” diyebilmek için mutlaka bir “onlar” yaratır. Kimlik, her zaman bir dışlama artığıdır. Uyum bir masaldır; hayat çatışmayla nefes alır. Yaşamak, zamana ve doğaya karşı kazanılmış kısa bir haktır. Nefes almak bile bir zaferse, Var olmak başlı başına bir meydan okumadır. Ve her meydan okuma, özünde yeni bir Kabil doğurur. EREN
sakine yoldaş
Artık öldürmek için el kirletmeye gerek yok; Yok saymak, daha sessiz ve daha kalıcıdır. Ne kadar derin bir cümle Tabi metin içinde ayrı derin ama tek başına da muazzam ya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sakine yoldaş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
33 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Ahmed er-Rifâi
9.3/10 · 87 okunma
Ayşe Nur isimli okura yanıt verildi
sakine yoldaş
He ya bitirdimm 🌹