Can Yücel diyor ya ;
"Gitmek gerekir bazen.Fazla yormadan,,daha çok bıktırmadan.Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan."
Bu sözün üstüne söylenebilecek en uygun şeyi sanırım Oğuz Atay'ın satırlarında buldum ;
"Gitmek çözüm değil de,, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki ...
🕊🕊🕊🕊🕊