Camilerde teravih kılmayı özlemişken kavuşamadık ama yinede mahrum kalmayıp Evlerde Teravih kılarak hasret gidereceğiz. Belki de Allah ramazan bitmeden son teravih için camilerin kapısını açıverir de sokaklara taşar ve bayrama öyle gireriz 🙇♀️
Hoşgeldin Ya Şehri Ramazan 💕