Karşımızdaki insan, tamamen kontrolü nefis efendiye kaptırmış. Eli kolu bağlı, bizden yardım istiyor; bizse ona yardım etmek yerine nefis efendinin hatasından dolayı tüm ülkeye savaş ilan ediyoruz. Yani aslında insanların içlerindeki kötülüğe değil, o kötülüğe kurban gitmiş zavallılara düşmanlık ediyoruz. Zavallılara zulmediyoruz.
- Sen de kimsin?
- Ben hizmetkarım, tıpkı senin gibi!
- İyi de ben hizmetkar falan değilim.
- Düşünmeden cevap verme. Aslında herkes hizmetkar değil mi? Herkes birilerine hizmet etmiyor mu?