Ben bir Ayşedir tutturmuşum oh ne iyi
Ayşeli içkiler içip sarhoş oluyorum ne güzel
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin,
Biraz Ayşe sürüyorum güzelleşiyor
Şarkılar söylüyorum ,
Şiirler yazıyorum Ayşe üstüne
Saatim her zaman ya Ayşeye beş var
Ya da Ayşeyi beş geçiyor.
Ne yana baksam gördüğüm o
Gözümü yumsam aklımdan Ayşe geçiyor.
Bana sorarsanız mevsimlerden Ayşedeyiz,
Günlerden Ayşe ertesidir..