Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Her ne ki arıyorsun; aradığın ancak sensin... İyinin de kötünün de fidanı senin içinde büyür... Her meyvenin içi kabuğundan yeğdir... Sen göremiyorsun diye bu âlem yok değildir..."
İnsanlar yaratılışlarının gereği madde ile mana dengesi içinde yaşamak isterlermiş. Madde tükenince geride bıraktığı boşluğu mana doldurur; yahut mana yükselince madde bedeni terk edip gidermiş. Zaten Allah da insanı bu madde-mana dengesi üzerine yaratmış. İnsanın içinde her biri yarı yarıya etkin imiş.