İzmirden yola çıkmış, yanıma geliyordu...
İstanbul, benim için iki kere anlamlanacaktı.
Benim içsel sorunlarım, belki kavuşmamıza mani olacaktı ilerde.
Ama vuslatta güzeldi. Bir kere ölmek yerine bin kere ölmeyi yeğlemekti bu yaptigimiz..
Belki mahsere kalir kavusmalarimiz.