Günaydın... Sana kullanılmamış bir yürek bırakıyorum.. acılardan ayrıldı, sadece aşka kanat çırpıyor şimdi.. seni hatırlıyorum... İlk gördügüm anı.. utancımdan sarılamadım ama daha uzun sarılmak istedim inan! Kadıköyü daha anlamlı kıldıran, deniz gözlü yarim.. sana öyle inanmak istiyorum ki! Bütün acılarımi unutup, seninle kahkaha atmak istiyorum inan ölümü bile hafizamdan silip... Korkmuyor degilim.. kalbim oyle carpiyor ki telasli.. nefes aldigim surece yanimda kalmani istiyorum.. lutfen kal...