Benim hiç sapanım olmadı anne.. ne kuşları vurdum, ne kimsenin camını kırdım. Çok uslu bir çocuk değildim ama seni hiç kırmadım. Hep boynumu kırdım. Ben hayatım boyunca, bir tek kendimi vurdum. Suskun görünsemde fırtınalı ve mahrurdum anne. Bir mızrak gibi aynada hep dik durdum anne. Ben sana hicbir gun laf getirmedim. Leke sürmedim. Ama göğsümü cok hirpaladim, kalbimi cok yordum. Ben hayatim boyunca en cok kendimi sordum...