İkinci bir ismim olsaydı, Zeynep olsun isterdim. Bu türküyü o kadar seviyorum ki...
Yada bir kızım olsaydı ona Zeynep diye seslenirdim...
Zeynep; al yanaklı, babasının süsü, gülün bülbülü..🦋
Henüz yoktan varolmadın Zeynep, henüz yoksun ama olsaydın belki beraber Erkan Oğur dinlerdik🥹🍀