Bazen öldüğünü unutmaya çalışıyorum. Ama bir şeyler hep bu gerçeği bana hatırlatıyor. Hasta oluyorum mesela, ‘annem olsaydı beni bu halde bırakmazdı’ diyorum. Bayram oluyor, ‘annem olsaydı beni arardı.’ diyorum. Artık çalan telefonlara da aynı heyecanla bakmıyorum anne. Çünkü biliyorum ki arayan sen değilsin.”