Bağımsız yargılarda bulunmak pek az kişinin ayrıcalığıdır. Diğerlerini otorite ve örnek yönetir. Başkasının gözüyle görürler, başkasının kulağıyla dinlerler.
İki tane kıza hoş görünmek için, para için, toplumda kabul görmek için aşağılık bir hayat süren, büyüdüğünü sanan ancak epey küçülen zavallılara acımıyorum. Hak ettikleri sonu bekliyorum daha sonra izliyorum