Kitabı elime aldıktan sonra zaman kavramını yitirdim diyebilirim sanırsam. Kitaptaki aşkı iliklerime kadar hissettim. Herhalde insani duyguları karakterlere bu kadar iyi uyarlayabilen başka bir yazar daha görmemiştim. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim.