Dünyada hata işleyip acı çekenler doğru yola dönmek için güç , acılarını giderebilmek için şifa arıyorlarsa gözlerini daha yükseklere çevirmelidir .
Ama tanrının bu iş için kullandığı bir araç gerekmezmi , Jane ?
Tanrı bana bir insan kılığında gönderdi bu şifayı .
Bu insanda ...
Onlardan biri değil o , bana benziyor , bundan eminim.Ona ruhça yakın , tanıdık buluyorum kendimi .
Benim gönlümde, kafamda , kanımda sinirlerimin özünde beni onunla kaynaştıran birşeyler var.
Konuşmaya başladılar.Konuşmaları beni büsbütün rahatlattı : uçarı , saçma sapan ,duygusuz bir konuşma .
Hep paradan , çıkardan dem vuruyorlar , insanı kızdıracakları yerde bezdiriyorlardı .