Bana öyle geliyordu ki yakılıp karısı olsam bu tertemiz ruhlu , soylu , iyi adam beni çok geçmeden , tek bir damla kanımı akıtmaksızın öldürebilirdi de onun o lekesiz vicdanına hiçbir suçluluk gölgesi düşmezdi .
Çünkü arada sana ilişkin tuhaf duygulara kapılıyorum.Hele böyle , şimdiki gibi , yakınımda olduğun zamanlar .Sanki sol kaburgamın altında bir yerde bir ip varmış ta bu ip senin sol kaburgana sımsıkı bir kördüğümle bağlanmış .Öyle sanıyorum ki aramıza dağlar, denizler girerse bu ip kopacak.O zaman da kanlarım için için akacak mış gibi bir kuruntuya kapılıyorum.Sana gelince ... Sen hemen unutursun beni .