İnsan ne kadar yetenekli olursa, insanları yoldan çıkarma gücü de o kadar büyük oluyor. Birçok insan yoldan çıkacağına, bir tek insan acı çeksin, daha iyi.
Kuşlar sever, kuzular sever
Ağaçlar börtü böcek severde
Polisler sevmez mi sandınız.
Hayır efendim polisler de sever.
Bülbüller gülleri sever, çöller yağmurları
Valla kafiye olsun diye değil bak
Yeminle Polisler de sever
Çok daha önemli bir şeyler yapabileceğimi hissediyorum Evet, çok daha derin ve çok daha şiddetli. Ama ne? Söylenecek daha önemli ne olabilir? İnsan, yazması beklenen konuda nasıl daha şiddetli olabilir? Eğer doğru kullanırsa sözcükler X ışınlarına dönüşebilirler, her şeyi delip geçerler. Okursun ve delinirsin. Öğrencilerime öğretmeye çalıştığım şeylerden biri de bu: Delici biçimde yazmak.