Oysa! Hayat ne güzel değil mi?
Şu doğaya bak, çiçeklere,ağaçlara denizin maviliğine, birde! şu gök yüzünün güzelliğine bak, yıldızların aya aşkını haykırmak istercesine sürekli kamaşmasına bak. Çiçeklerin,Ağaçların ve toprağın gökyüzünden bir yudum su damlası düşsün diye umut içindeki heyecanına bak. Neden? biliyormusun. Sadece hayatta kalabilmek ve yaşamak için.
Sende bir umutla hayata meydan okumaya çalışıyorsun. Sırf insanlık ölmesin diye.
İşte,o yüzden seni anlıyorum ve seni destekliyorum,seninle birlikte bu savaşta yanyana olmakta! beni onurlandırır be şövalyem.